دانلود بازی های جالب برای اندروید
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

 دانلود بازی ورزشی بسکتبال

بازی های اندروید ورزشی

 

آیا دوست دارید در دستگاه آندرویدی خود به انجام یک بازی هیجان انگیز ورزشی بپردازید، بازی جدید بسکتبال حرفه ای با امکانات نامحدود را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Real Basketball یک بازی اعتیاد آور برای طرفداران ورزش بسکتبال است ، که به شما امکان انجام بازی ها تک و چند نفره را می دهد. در این بازی سرگرم کننده می توانید مهرات های بسکتبالی خود را مشاهده کنید ، همچنین قادر هستید به انجام بازی های آنلاین با افراد مختلف از سراسر دنیا بپردازید. بنابراین در این حالت شما با هوش مصنوعی طرف نیستید ، در انجام بازی های آنلاین ، شما باید برای انجام بازی با مردم واقعی آماده شوید. استایل بازیکن خود را از روی مدل ها و استایل های معروف انتخاب کنید. حالت سرگرم کننده با ۶ مدل مختلف از بازی که به شما امکان چک کردن رتبه ها بعد از پایان هر بازی را می دهد. یکی از مهم ترین ویژگی های نسخه ای که در پیش روی شماست ، این است که این بازی دارای هیچگونه محدودیتی نیست ، تمامی سطوح باز هستند و شما می توانید از همان ابتدا به تمامی بخش های بازی دسترسی داشته باشید.

 

Real Basketball3

 

بازی بسکتبال اندروید

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۲۳ مگابایت

__________________________________________________________________________________

 دانلود فیفا ۲۰۱۴ ورژن اصلی برای اندروید fifa 14

بازی فیفا اندروید

 

آیا بازی فوتبال برای اندروید نیاز دارید؟آیا از گرافیک عالی بازی فیفا ۲۰۱۴ خبر دارید؟آیا دوست دارید اولین نفری باشید که بازی fifa 14 را دانلود میکنید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

فیفا ۱۴ می خواهد شما را با دنیای واقعی آشنا کند. بازیکنان واقعی ، تیم های واقعی ، لیگ های واقعی ! بله درست متوجه شده اید. در نسخه ۲۰۱۴ سری بازی های محبوب فیفا ، از شخصیت های کارتونی بسیار فاصله گرفته ایم و همه چیز به سمت واقعیت پیش رفته اند. به معتبرترین بازی فوتبالی در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی خوش آمدید ! با انجام هریک از حرکات پاس ، شوت ، سانتر و کنترل های لمسی ، از آنان لذت ببرید ! در کنار این ها ، لحظه به لحظه در کنار قابلیت ها و امکانات شرکت EA-Sport می توانید اوغات فراغت خود را در کنار تیم های مطرح دنیا سپری کنید.

نکته : این بازی دارای گرافیک قابل توجهی است ، همچنین تعداد بالای تیم ها و بازیکنان موجب شده است که حجم این بازی زیاد باشد. بنابراین پیش از نصب ، مطمئن شوید که ۱٫۳۵ گیگابایت فضای خالی در دستگاه خود برای آن در نظر گرفته اید.

این بازی دارای ۳۳ لیگ ، ۶۰۰ تیم مختلف و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن است ! انواع لیگ های Premier League ، La Liga و Bundesliga نیز در این بازی تعبیه شده اند. به همراه ۳۴ استادیوم مختلف و پشتیبانی از گزارش های حرفه ای در زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی !

 

Fifa14

 

بازی فیفا 2014

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۱۵٫۳ مگابایت

__________________________________________________________________________________

 دانلود بازی ماشین ها

بازی های جدید اندروید

 

آیا می خواهید با یک بازی زیبا و کم حجم ماشین بازی واقعی را در اندروید خود تجربه کنید و از پارک کردن اتوموبیل ها لذت ببرید؟

پیشنیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

برترین بازی پارکینگ اتومبیل ها در جهان ! بازی پارکینگ واقعی به صورت سه بعدی به گونه ای طراحی شده است که تفاوت آن با واقعیت بسیار اندک باشد ! در این بازی حرکات و مهرات های حرفه ای در پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد ، شما باید اتومبیل هایی را که در اختیارتان قرار داده می شود ، در جای مخصوص خود قرار دهید. البته این مسیرها ساده نیستند ! در واقع موانعی در مسیر حرکت خودروی شما قرار دارند که با عبور صحیح از آن ها ، می توانید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. برای آنکه امتیازهای خود را افزایش داده و یا رکوردهایی را به نام خود به ثبت برسانید ، لازم است مراحل را با سرعتی بالاتر و به صورت صحیح طی کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی ف امکان کنترل کامل دوربین است ، به کمک این ویژگی شما به طور دقیق تمامی بخش های اتومبیل خود را کنترل می کنید. امیدواریم لذت ببرید.

 

RealParking3D2

 

بازی پارکینگ

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۴۵ مگابایت

__________________________________________________________________

 دانلود بازی جدید اسلحه ها

بازی اسحه ای جدید اندروید

 

بازی جدید برای اندروید خودتون میخواید؟آیا به باز و بسته کردن اسلحه های مختلف علاقمند هستید؟ ایا دوست دارید که نحوه باز و بسته کردن اسلحه های مختلف را بیاموزید؟ پیشنهاد می کنیم در این مطلب ما را همراهی کنید !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

به دنیای اسلحه ها قدم بگذارید ! به گونه ای که تا به حال چنین چیزی را تجربه نکرده اید ! در این بازی ۷۲ نوع اسلحه مختلف در پیش روی شماست که می توانید هریک را باز و بسته کنید ، لازم به ذکر است که تک تک بخش ها و قسمت های اسلحه ها به طور دقیق قابل مشاهده هستند. در این بازی می توانید تمامی اسلحه ها را در نمای ۳ بعدی ببینید و اطلاعات مهمی را در مورد نحوه عملکرد داخلی آنان بیاموزید. در یکی از حالات پیشرفته ی بازی ، می توانید در زمینه سرعت باز و بسته کردن اسلحه ها خود را محک زنید ، رقابت جالبی را با افراد مختلف در سراسر دنیا خواهید داشت ! بیش از ۵۳۰۰ بخش مختلف با افکت ها و صداهای مرتبط با قسمت های سلاح ها ، انجام بازی در ۵ حالت مختلف ، امکان خرید کالکشن های جدیدتر از داخل بازی ، به روز رسانی با اسلحه های جدید و… از مهم ترین امکانات این بازی محسوب می شود. امیدواریم لذت ببرید.

 

Gun Disassembly 23

 

بازی تفنگی اندروید

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۴۷٫۵ مگابایت

_____________________________________________________________________________

 دانلود بازی ماشین سواری جدید و مهیج

بازی ماشین اندروید

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار مهیج و جذاب ماشین سواری نهایت لذت را از مسابقات رالی در اندروید خود ببیرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

با Fast & Furious 6 در جهان قدم بردارید ! با انجام مسابقات پر سرعت و نفس گیر در خیابان های لندن ، مقدار زیادی پول به جیب بزنید ! شما را به سری ششم بازی محبوب Fast & Furious دعوت می کنیم ، بازی فوق العاده ای که در جریان سری فیلم های Fast & Furious و دزدی خودروهای روز دنیا ساخته شده است. از جمله ویژگی های نسخه ششم بازی Fast & Furious می توان به گرافیک فوق العاده و مسابقات آنلاین اعتیاد آور اشاره کرد.

ویژگی های کلیدی Fast & Furious 6 : با انجام مأموریت ها و گذر از مراحل مختلف این بازی ، نام رانندگان شماره یک فعلی را کنار زده و به شخصیتی مشهور در میان رانندگان شهر لندن تبدیل شوید. با انجام مأموریت ها و جمع آوری پول ها ، می توانید خودروهای خود را ارتقا دهید ، البته لوازم جانبی بسیار در این بازی نیز در کنار گرافیک حیرت انگیز آن ، هیجان خاصی را به شخص پلیر هدیه کرده است.

 

Fast & Furious 63

 

بازی ماشین رالی

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۳۲ مگابایت

____________________________________________________________________

 دانلود بازی جذاب پرتاب حلقه ها

بهترین بازی های اندروید

آیا شما هم می خواهید با دانلود بازی زیبا و سرگرم کننده تا مدت ها سرگرم شوید و از لذت یک بازی گرافیکی کامل را تجربه کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

Carnival Toss 3D یک بازی بسیار سرگرم کننده و محبوب می باشد که میتواند ساعت ها شما را پای تلفن همراه یا تبلت خود نگاه دارد. در این بازی شما حلقه را به سمت بطری  پرتاب میکنید. شما ۳ بطری را در فاصله ی معین پیش روی خود دارید. شما باید با دقت با مدیریت زاویه حلقه مطمین شوید که حلقه در بطری ها قرار میگیرد همچنین مقدار شتاب و قدرت پرتاب حلقه به سمت بطری ها میتواند بسیار مهم باشد. این کار نیاز به تمرین دارد.یک بازی چالش برانگیز را برای شما به ارمغان می آورد. آیا شما آماده برای سرگرمی نامحدود هستید؟

ویژگی ها ی بازی بازی Carnival Toss 3D:
تضمین کننده تفریح و سرگرمی شما
. چالش های نامحدود
. نیروی شاخص و شاخص زاویه برای کمک به شما برای پرتاب
. به اشتراک گذاشتن پیشرفت با دوستان در فیس بوک
. سکه پاداش موفقیت شما میباشد

 

بازی سرگرم کننده

 

Carnival Toss 3D

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم: ۱۹٫۸۴ مگابایت

_________________________________________________________________

 دانلود بازی زیبای اتوبوس سواری

بهترین بازی های اندروید

 ایا دوست دارید با دانلود بازی جذاب و زیبا Bus Simulator راننده اتوبوس شوید و از شبیه سازی این بازی در اندروید خود لذت ببرید؟

تجربه رانندگی اتوبوس به صورت کاملاً طبیعی ! بله درست متوجه شدید ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، بازی جدیدی را به صورت سه بعدی برایتان آماده کرده ایم که در آن رانندگی اتوبوس برایتان شبیه سازی شده و تجربه ای جدید در رانندگی را کسب خواهید کرد !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا شما به رانندگی وسایل نقلیه سنگین علاقمند هستید؟ در این بازی شما به یک راننده اتوبوس تبدیل می شود ! گیم پلی چالش برانگیز ، کنترل های دقیق و حساب شده در این بازی ، از مهم ترین نقاط قوت آن محسوب می شوند. شما باید در این بازی بهترین رانندگی اتوبوس را انجام دهید و در صورت تمایل رکوردها و مهارت های خود را به صورت آنلاین با دوستانتان به اشتراک بگذارید. شبیه سازی رانندگی اتوبوس به صورت ۳ بعدی اولین بازی رایگان در آندروید مارکت با این موضوع است. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به فیزیک بسیار طبیعی اتوبوس ها ، سیستم ترافیک اتوبوس ها ، اتوبوس های مختلف ، محل های مختلف برای رانندگی ، آسیب های طبیعی ، اضافه شدن مراحل جدید به صورت مداوم و همچنین کنترل های کامل و مناسب اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

 

Bus Simulator 3D1

 

بازی اتوبوس سواری

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۴۸ مگابایت

______________________________________________________________________________

 دانلود بازی پرندگان عصبانی نسخه دوستان

بازی جدید اندروید

 آیا دوست دارید با دانلود بازی جدید و جذاب پرندگان خشمگین ورژن دوستان مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و لذت ببرید؟

پیش نیاز :  اندروید ۲٫۲ و بالاتر

همانگونه که شاهد بودید ، در ماه های گذشته شاهد یکی دیگر از به روز رسانی های عظیم در سری بازی های پرندگان عصبانی بودیم. این بار پرندگان عصبانی نسخه دوستان ، با ویژگی هایی جدید و جذابیت های خاص ، قصد دارد طرفداران خود را مجدداً مدت ها پای دستگاه های خود سرگرم کند. مسابقات جدید با سطوح مختلف ، هر هفته در دستگاه های شما ! بر سر جایزه های طلائی ، نقره ای و برنزی با دوستان خود به رقابت بپردازید ، می توانید دوستان خود را در شبکه های اجتماعی مختلف به بازی فراخوانی کنید. ۴ قدرت جدید و جالب در هر مرحله برای شما ، جوایز روزانه و همگام سازی خودکار با بازی در اکانت فیسبوک !

در نسخه دوستان از بازی پرندگان خشمگین ، شرکت Revio قصد دارد شما و دوستان خود را به بازی فراخوانی کند ، شما می توانید در این بازی هیجان انگیز ، با دوستان خود به رقابت بپردازید. آیا در این رقابت ها برنده جوایز برنزی می شوید یا نقره ای؟ یا شاید هم طلائی ! با اتصال به اینترنت و بازی آنلاین Angry Birds Friends ، دیگر با دوستان خود می توانید اوقات فراغت خود را حتی از راه دور با یکدیگر سپری کنید. در این بازی رایگان می توانید با دوستان فیسبوکی خود به نبرد با خوک ها بپردازید و با کسب جوایز مختلف ، دست آوردهایتان را به رخ دیگران بکشید ! ویژگی آنلاین این بازی این امکان را فراهم می کند که در هر کجای دنیا که باشید ، تورنومنت جاری را از ادامه ی آن انجام دهید. امیدواریم لذت ببرید.

 

بازی انگری بردز

 

Angry Birds Friends 1.2.0

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۴۷ مگابایت

__________________________________________________________________________

 دانلود بازی رایگان بمب گذاری

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی زیبا و جذاب مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و به یک بمب گذار حرفه ای تبدیل شوید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

در این بازی باید با قرار دادن بمب ها از برج های خود محافظت کنید و با قرار دادن و همان ها در مسیر های مختلف دشمن را از پای دراورید تا بتوانید قلعه های زیادی به دست آورید و برج ها دشمنان را نابود کنید. در طول مسیر کتیبه ها به شما راه نمایی های زیادی می کنند .این بازی در مسیر های گوناگون طراحی شده است و شما میتوانید از این بازی لذت فراوان ببرید.

ویژگی های بازی Towers of Chaos:
- دارای ۲۰ سطوح  مختلف همراه موسیقی متن جذاب
- ۱۵ کتیبه جادویی برای ارتقاء برج های خود
- ۱۰ کتیبه پنهان
- ۴ برج مختلف با توانایی های سحر و جادو
- ۳ سلاح های مرگبار ویژه
- ۳ سطح دشواری
- دعوت دوستان و دریافت پاداش

 

Towers of Chaos- Demon Defense

 

بازی جدید اندروید

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم: ۴۵٫۵۶ مگابایت

_________________________________________________________________________________

 دانلود بازی زیبا و جذاب خلبانی با کیفیت HD

بهترین بازی های اندروید

 اگر از علاقه مندان بازی های جدید و زیبای اندروید هستید و می خواهید خلبانی هواپیما جنگی را را تجربه کنید, این بازی را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر

اگر قادر به خلبانی و جنگندگی در هوا هستید این بهترین بازی شناخته شده طی چند ماه اخیر برای آندروید میباشد که یک مبارزه و خلبانی در هوا را برای شما فراهم کرده است. دشمن نیز از قدرت بالایی برخوردار است اما ویژگی های شما برای بازی از قبیل بهبود سلاح های متنوع, دارا بودن سیستم رادار ,محیط های باز و واضح بازی ,سلاح ها و بدنه ی هواپیما و موشک شما طوری طراحی شده است که توانایی مبارزه های طولانی را دارا است از دیگر ویژگی  های برجسته این بازی میتوان به گرافیک HD آن اشاره کرد همچنین میتوان این بازی را به صورت آنلاین و با دوستان خودتان اجرا کنید.

 

بازی خلبانی اندروید

 

World Of Aircraft

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم: ۴۸٫۳۲ مگابایت

________________________________________________________________________

دانلود بازی انگری بردز ورژن جدید و کامل

بهترین بازی های اندروید

حتما تا به حال نام بازی انگری بردز را شنیده اید و آن را در کامپیوتر و اندروید خود تجربه کرده اید.این بار پیشنهاد ویژه ما دانلود بازی انگری بردز ریو است.

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Angry Birds Rio 1.7.0 اخرین نسخه از این بازی ارائه شده برای سیستم عامل اندروید است.در این بازی تخم های پرندگان توسط خوک ها ربوده شده و آن ها را به ریو منتقل کرده اند.اکنون وظیفه شماست تا به ریو بروید و همه ی تخم های خود را نجات دهید.در این بازی چندین نوع پرنده برای شلیک به خوک ها در اختیار شما قرار دارد که هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارد و شما باید با استفاده از هوش خود از ان ها به نحو احسنت استفاده کنید.در واقع می توان بازی پرندگان خشمگین را نوعی بازی فکری نسل جدید با گرافیک شاد و دوست داشتنی دانست که طرفدان میلیونی در سرار جخان دارد.

ویژگی های بازی Angry Birds Rio 1.7.0:

– دارای ۷ سطح بازی شامل ۲۴۰ مرحله مهیج + ۴۸ مرحله جایزه

– میوه های مخفی موجود در مراحل مختلف که شما باید ان ها را کشف کنید

– مهارت های ویژه برای پرندگان در مراحل پایانی ۷ سطح

 

بازی پرندگان خشمگین

 

بازی انگری بردز اندروید ریو

 

دانلود بازی با لینک مستقیم

حجم : ۳۰ مگابایت

___________________________________________________________

 دانلود بازی پرندگان خشمگین ورژن جدید

بهترین های اندروید

 

آیا برای آشنایی با نسخه دوم بازی محبوب پرندگان عصبانی نسخه جنگ ستارگان آماده هستید و می خواهید این بازی را برای اندروید دانلود کنید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Angry Birds Star Wars II ویرایشی از سری بازی های پرندگان عصبانی است که با تمامی دستگاه های آندرویدی با هر نوع سایز نمایشگری سازگاری دارد. این نسخه از بازی پرندگان خشمگین ، بر اساس ساختار فیلم معروف و پرطرفدار جنگ ستارگان یا Star Wars ساخته شده است. برای اولین بار ، شما علاوه بر هدایت تیم پرندگان عصبانی ، می توانید در نقش خوک ها نیز قرار بگیرید ! بیش از ۳۰ شخصیت مختلف در این بازی در نظر گرفته شده است که شما می توانید به انتخاب خود ، از آنان استفاده کنید. لازم به ذکر است که نسه ای که هم اکنون در پیش روی شما قرار گرفته ، بر خلاف نسخه موجود در آندروید مارکت ، هیچگونه محدویدیتی نداشته و دسترسی به تمامی آیتم های آن برایتان آزاد است.

 

Angry Birds Star Wars II2

 

بازی پرندگان عصبانی

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۴۱ مگابایت

_____________________________________________________________________________

 دانلود بازی جدید اسکیت برد

بازی اسکیت

 اگر از علاقه مندان بازی های اندرویدی هستید و می خواهید از ورزش اسکیت برد در گوشی خود لذت ببرید این بازی را دانلود کنید.

پییش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

برای اولین بار در آندروید مارکت ! اولین بازی اسکیت برد با طول بسیار بلند ! اگر شما هم طرفداران سری بازی های Hockey Nations و Football Kicks هستید ، پیشنهاد می کنیم بازی اسکیت سواری جدید Downhill Xtreme را از دست ندهید. انجام مسابقات هیجان انگیز در خیابان های شهر به همراه موزیک های معروف که میزان هیجان موجود در بازی را چندین برابر می کند. گرافیک بالا و انجام بازی به صورت ۳ بعدی و مناسب ترین گیم پلی بر روی انواع گوشی ها و تبلت های آندرویدی از مهم ترین نکات قابل تحسین در این بازی هستند. در انجام اولین مسابقات می توانید با هوش مصنوعی و یا همان حالت کامپیوتری بازی به رقابت بپردازید ، در حالت حرفه ای شما قادر هستید با افراد واقعی در سراسر جاهن به صورت آنلاین به رقابت بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

 

 بازی های اندرویدی

 

 بازی موبایل اسکیت

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۲۱٫۴ مگابایت

_____________________________________________________________________________

 

 

از این که به ادامه مطلب سر زدید متشکرم

 

منبع رو نمیگم هر 4 شنبه اینجا دانلود بازی برای اندروید هست

 

حتما سر بزنید

 

وبلاگ ما نویسنده هم میپذیرد

 

اگه دوست دارید نویسنده شوید

 

باید ایمیل،رمز،نام کاربری برای ما بصورت خصوصی بفرستید

 

 

آدرس های دیگر وبلاگ ما

 

www.everything4you.lxb.ir

 

www.__.lxb.ir

 

تا هفته ی بعد 4شنبه خداحافظ




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: بازی برای اندروید , اندروید , آندروید , برنامه ی کاربردی برای اندروید , فوتبال برای اندروید , انگری بیردس برای اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 3136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیرحسین،حمیدرضا،امیررضا
ت : پنج شنبه 25 مهر 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی